|
Co je nového? | |
Na tomto fotoalbu najdete naše fotografie www.lmknovydvur.rajce.net
Fotografie ze soutěže 24.4.2010 najdete na stránkách LMK Chotěboř.
V sobotu 14.5.2011 proběhla v Chotěboři další soutěž RCVS za ůčasti 16. závodníků, náš Luboš Mokříž obsadil 2. místo , Adamčík 4.místo a Josef Bíbr místo páté. Soutěž vstoupila do historie a to tím, že se poprvé podávalo občerstvení, blahopřejeme. http://www.youtube.com/watch?v=ZZszzbpgDQA&feature=related
V sobotu 4.6.2011 se Josef Bíbr v Hořicích probojoval na třetí místo v kategorii RCVS, zajímavostí byl start pěti modelů na gumicuku v jednom kole. Výsledky si můžete přečíst na www.uloz.to/9328548/vysledky-rcvs-4-6-2011-pdf
Přehled soutěží v roce 2010
č.1 24.4. Klusáček Petr Chotěboř 1362 bodů
Kareš Jan K.Hora 1353
Bíbr Josef N.Dvůr 1352
č.2 29.5. Kareš Jan 1377
Teichman O. 1367
Klusáček P. 1355
č.3 26.6. Kareš Jan. 1375
Klusáček Petr 1371
Pazour Jan 1351
č.4 Klusáček Petr 1370
Pazour Jan 1357
Langr František Chrudim 1339
Celkové pořadí za rok 2010: 1. Klusáček Petr
2. Kareš Jan
3. Bíbr Josef
4. Pazour Jan
5. Teichman Ondra
6. Kareš Jiří
7. Kareš Petr
8. Pechman Libor
9. Wagenknecht Jaroslav
10. Malínský Michal
P PPřed létáním se vždy nově příchozí informuje na číslo kanálu letové frekvence ostatních, současně nelétají a nezapínají se totožné nebo těsně sousedící kanály (toto pravidlo odpadá u souprav 2,4 Ghz)
- nad lidmi se nikdy nelétá!!!
- nikdo se nemotá v rovině roztočené vrtule
- přistává a startuje se jedním směrem; na přistáním se přibližují modely v předem domluveném směru okruhu (po směru nebo proti směru hodinových ručiček)
- modely na zemi se obchází, nikoli překračují
- než si něco půjčím z cizí výbavy a nářadí, informuji majitele a požádám o svolení
- na cizí model se bez přítomnosti majitele nesahá
- na cizí vysílače se nesahá
- nelétající sledují okolní děj a informují létající o možných problémech -
např. někdo vešel na plochu, chystá se startovat nebo přistávat jiné letadlo, žene se bouřka...
- před přistáním je bezpečné kolegy upozornit (aby nevstupovali na dráhu)
- před přistáním s pomalými větroni je lépe upozornit kolegy ještě o něco dříve, aby někdo nevletěl větroni na přistávacím okruhu do cesty
- pokud nastane krizová situace (nekontrolovatelný let či pád letadla), je nutné ze všech sil křičet tak, aby se všichni okolo seznámili s hrozícím nebezpečím a mohli utéct
- kdo má volnou kapacitu a nelítá, tak hlídá diváky - odpovídá na dotazy, hlídá výbavu, umravňuje a vyhání z letové dráhy
- není slušné se někomu pošklebovat po havárii
- pokud se někdo snaží zalétnout něco, na co evidentně nemá, je rozumnější ho umravnit než hecovat
Vytvořte si vlastní web zdarma!Moderní webové stránky za 5 minutVyzkoušet
|
|
|